Директорът на НАП Велико Търново подписа обновената Харта на клиентите

16:19, 24 юли 15 25 430 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
С новата си Харта данъчните се ангажират законността и спазването на правилата да са водещи в работата им, съобщават от Териториалната дирекция на НАП В. Търново. В Хартата на клиентите, публикувана на www.nap.bg, НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение.

В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация. НАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.

Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка.

В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е подписана от директора на ТД на НАП гр.В. Търново Стефан Михайлов и разпространена сред всички служители на Агенцията.

„Приоритет за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажименти на всеки служител в агенцията към справедливост и равнопоставеност на клиента се съдържат в Хартата.

Бизнесът и гражданите също имат ангажимент към държавата и служителите на агенцията и те са посочени в хартата“. Това заяви по повод обновената Харта Стефан Михайлов, директор на ТД на НАП гр. В. Търново.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама