Ранобудни бургазлии атакуваха новия „Кауфланд“ в „Изгрев“ (снимки)

09:54, 12 ное 15 25 1109 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Трети поред магазин от веригата „Кауфланд“ отвори врати в Бургас. Той се намира в комплекс „Изгрев“, между други два големи супермаркета – „Лидл“ и „Карфур“.

Група от около 50 души се събра пред входа на търговския обект минутки преди 07,00 ч. тази сутрин, видя репортер на Topnovini.bg. Точно в този час приятен женски глас обяви отварянето на магазина, портата се отвори и нетърпеливото множество нахлу вкупом в „Кауфланд“.

Както при откриването и на другите хранителни магазини, и сега интересът на хората бе провокиран от стоките на промоция. Брандът използва типичния търговски трик с обявяването на „сензационни цени“, за които купувачите бяха информирани предния ден чрез рекламни брошури, пуснати в пощенските им кутии.

И този път, превръщащо се вече в традиция, избраната стока за основна примамка на клиентите отново са бананите. Те се продават за 1,69 лв. Тази цена, която в момента е малко по-ниска отколкото в конкурентните магазини, но все пак далеч от сензацията, успя да привлече първите ранобудни бургазлии, които започнаха да грабят от екзотичния плод.

Други купувачи се втурнаха директно към техниката на промоция и помъкнаха по няколко електрически кани за вода, пасатори и печки.

По-разумните клиенти не се оставиха да ги поведе вълната на емоцията и търпеливо разузнаваха стоки и цени. „Ленче, виж, това тук е 15 ст., а в „Лидл“ е 10 ст.“, отбеляза наблюдателна жена пред своята приятелка. За всеки по-прозорлив човек е ясно, че немногото стоки с по-ниски цени се компенсират от останалите, някои от които са по-скъпи от тези в конкурентните магазини.

С новия „Кауфланд“ в Бургас търговските обекти на веригата в цялата страна стават 55. Другите два в черноморския град се намират в „Славейков“ и „Меден рудник“. Интересното при третия магазин е неговото разположение. Той е локализиран в непосредствена близост до „Лидл“ и мол „Плаза“, където се намира „Карфур“. Очевидно от бранда не се страхуват от конкуренцията и са готови да влязат в яростна битка за привличането на клиенти.

Любопитно е, че и „Кауфланд“, и „Лидл“ са част от германския гигант Schwarz Group. Другото общо между тях е, че са позиционирани в тава наречения дискаунтърски сегмент, т.е. имат фокус върху ниските цени. В момента „Лидл“ се позиционира добре на пазара, през миналата година зае трето място по приходи сред всички вериги у нас.

Не така стоят нещата с френския „Карфур“. Откакто преди няколко години премина в гръцки ръце, нещата за веригата се развиват в постоянно низходяща посока. Единият магазин в мол „Галерия“ беше затворен, а другият в „Изгрев“ едва крета и често персоналът е повече от клиентите. Това кара познавачи да коментират, че появата на новия „Кауфланд“ най-вероятно ще стане причина „Карфур“ да затвори и другия си обект в Бургас, който иначе беше първият магазин на бранда в България.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама