Над 3500 касови бележки регистрираха добричлии за лотарията на данъчните

10:34, 19 ное 15 25 336 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Лотарията на НАП и Министерството на финансите стана хит в интернет и социалните мрежи. До момента сайтът на играта kasovbon.bg е посетен над 290 000 пъти, регистрирани са близо 100 000 касови бележки на обща стойност 1,6 млн. лв. Потребители в социалните мрежи масовосподелят информация по темата, а  на телефоните на НАП постъпват стотици телефонни обаждания всеки ден.

663-ма граждани от Добрич вече са се регистрирали и участват в Лотарията на приходната агенция. До днес добричлии са регистрирали 3542 касови бележки, като закупените от тях стоки и услуги са на обща стойност  37 962 лв.

Голямата награда лек автомобил с всички екстри ще бъде изтеглена по Коледа догодина, а дотогава всяка седмица след 20 декември данъчните ще дават смартфон, а всеки месец – 40 инчов смарт 3Д телевизор. Да участва в лотарията може всеки, навършил 14 години, който има профил в сайта kasovbon.bg и регистрирал валидни касови бележки, издадени след 16.11.2015 г.включително. Няма ограничения за вида на покупката, нито изискване за минимална и максимална стойност, допълват от НАП. Данъчните обаче предупреждават, че задължително условие за получаване на награда е участникът да пази хартиено или сканирано копие от фискалния бон.

До седмица ще е достъпно и мобилно приложение за устройства с операционна система IOS, както и възможност за хората без достъп до интернет да регистрират бележки денонощно на телефона на НАП 0700 18 700.

„Изглежда лотарията стана хит в интернет. Освен това виждаме много по-активно поведение у хората да поискат касовата си бележка. Фискалният бон е не само път към късмета, но и единственият начин да търсим правата си като потребители, ако сме купили некачествена стока или услуга“, каза говорителят на НАП Росен Бъчваров.

 

 

 

 

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама