Над 50% от зрителите на Discovery Channel били пристрастени към България, щели да ни посетят

12:46, 07 дек 15 25 306 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
От март до октомври тази година над 2000 пъти са били излъчени рекламни клипове на България по четирите паневропейски телевизии - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel. Клиповете са достигнали близо 442 млн. гледания. Това показва отчет за изпълнение на проект, финансиран по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който бе представен днес.

По време на програмата страната ни е била посетена от снимачни екипи на четирите телевизии. Всеки от тях е заснел редица рекламни клипове спрямо интересите на своята телевизия.

"През април дъхът ми спря, когато стъпих в Пловдив и се докоснах до вашето културно наследство. Съвсем отговорно твърдя, че зрителите на Discovery Channel са пристрастени към България. Наше проучване показва, че над 50% от зрителите ни вероятно ще дойдат до тук“, обясни Лорънс Пейвли от менджърския отдел на Discovery Channel, но не поясни за какъв период от време ще стане това.

По думите му телевизията има 87 млн. зрители ежемесечно, което означва че над 45 млн. души от цял свят имат интерес да посетят България.

Екипът на Eurosport засне пет рекламни репортажа за възможностите за практикуване на различни спортове у нас. Те обхванаха голф в София, мотоциклетизъм в Пловдив, парапланеризъм в Сопот, рафтинг в Кресненското дефиле и каране на дежтове в Бургас.

„Репортажите бяха направени под формата на уроци. Как да летим с парапланер, как да караме джет. Всички те бяха с времетраене около 5 минути и пожънаха голям успех в ефира на Eurosport”, каза Лорели Кюнз от мениджърския отдел на спортната телевизия.

National Geographic популяризираха България с природните забележителности, с които страната ни разполага. Екип на Euronews посети страната ни в края на месец август, за да заснеме репортаж за арт фестивала в Созопол – Аполония.

Рекламните клипове и репортажи са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии.

"Кампанията се проведе в 3 вълни на излъчване на рекламни клипове. Всеки от тях беше въртян по телевизиите в продължение на 8 седмици, три пъти дневно", обясни Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма.

Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама