Поредни успехи на учениците от МГ "Баба Тонка" - Русе

12:20, 20 апр 16 25 431 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Десетокласничките от МГ „Баба Тонка” – Русе Кристина Косовска и Барбара Митева спечелиха съответно първо и второ място в националното състезание "Финансово-креативен лагер 2016". Събитието се проведе на 17 и 18 април 2016 г. в София Тех парк с подкрепата на Ситибанк, съобщиха от русенското училище.

В предпоследната седмица на април, Джуниър Ачийвмънт България е допуснал 60 ученици да вземат участие във финансово-креативния лагер за участници от програма „Учебна компания“. Математическа гимназия "Баба Тонка" е представена от петима ученици - Барбара Митева, Кристина Косовска, Мария Ташкова, Асен Пенчев и Диан Динчев. В рамките на два дни, младежите са имали възможност да се обучават на финансови и презентационни умения. В активностите са се включили и бизнес доброволци от Ситибанк и Мрежата за бизнес доброволци и ментори към Джуниър Ачийвмънт България.

Междувременно, отбор Creative Solution от Математическа гимназия „Баба Тонка“ е заел трето място в отборното класиране на финалната надпревара в 18-то издание на състезанието „Виртуално предприятие“. Негов организатор е Джуниър Ачийвмънт България. Надпреварата се проведе в Центъра за подготовка на ученици за олимпиади и състезания в София.

800 ученици от 20 населени места в страната са се включили в нея. Младите предприемачи са решавали индивидуален тест по икономика, зададен в първия ден на състезанието „Виртуално предприятие“, което е част от календара на МОН.

Михаел Георгиев, Петър Радев, Цветомир Петков, Ивелин Иванов и Артур Торосян от 10 „а” клас са получили своите бронзови медали и награди от заместник-министъра на образованието и науката Диян Стаматов. Всички ученици от първите три отбора в класирането имат възможност да кандидатстват за ежемесечна стипендия към съответната община на стойност половин минимална работна заплата в рамките на една астрономическа година.

„Виртуално предприятие“ е образователно онлайн състезание, организирано на национално, европейско и световно ниво. Участниците в играта стартират онлайн компании при равни условия и вземат решения за шест основни показателя на произвеждания продукт: цена, обем на производство, маркетинг, капиталови инвестиции, развойна дейност и благотворителност. Решенията им трябва да са съобразени с реалната пазарна среда и макроикономическата политика.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама