”Тайни клиенти” писаха отличен на данъчните в Стара Загора
13:06, 10 май 16
25
227
Шрифт:
Качеството на предлаганите услуги е оценено със средна оценка: отличен 5,67, по-висока в сравнение с 2015 г.
„Тайните клиенти“ не са срещнали трудност при посещението си в НАП. Всеки е получил заявената услуга в рамките на 10 и под 10 минути. На клиентите е осигурен равен достъп до информация и услуги, посредством различни комуникационни канали: гише Информация, писмено запитване, информационен телефон, електронна поща, интернет страница, достъп до директор и началник отдел при необходимост.
След анализ на анкетните карти, 100% от „Tайните клиенти” потвърждават, че НАП е модерна държавна агенция и обслужването е професионално, бързо и безпристрастно.
90% от запитаните студенти биха избрали НАП за свой бъдещ работодател, останалите 10% имат други професионални предпочитания.
Общото мнение на студентите е, че НАП е модерна администрация, отворена към своите клиенти. Служителите са професионалисти с доказан опит и качества, адекватни към променящата се среда. В офиса на НАП в Стара Загора се предлагат услуги покриващи европейските стандарти за обслужване, като към тях се добавя и броя, качеството и удобството на електронните услуги достъпни за всички клиенти.
Добави коментар