Удължават срока за прием на заявления за ползване на лични асистенти
12:44, 12 май 16
25
280
Шрифт:
Всеки кандидат за потребител на социалната услуга „Личен асистент” следва да представи комплект от документи - заявление за кандидатстване за потребител на услугата /по образец/; приложение №1А- информация за кандидат- потребителя; декларация за съгласие за предоставяне на лични данни/по образец/; копие от документ за самоличност /за справка /, за дете – удостоверение за раждане /копие /; документ за самоличност на законния представител-родител, настойник, попечител /копие /; експертно решение на ТЕЛК / НЕЛК /копие /; медицински протокол на ЛКК /копие /; други медицински документи- епикриза и др. /копие /; удостоверение за настойничество / попечителство//копие /; други документи по преценка на кандидата, имащи отношение към предоставяне на услугата.
На всички кандидат-потребители ще бъде изготвена социална оценка на индивидуалните потребности. Въз основа на полученият брой точки от оценката, комисия, назначена със заповед на кмета на Община Сливен ще изготви списък с класираните кандидат-потребители в низходящ ред, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.
На потребителите на услугата „Личен асистент” ще бъде осигурен достъп до интегрирани почасови услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Документите за кандидатстване се приемат в Центъра за административно обслужване на граждани в Община Сливен до 20 май 2016г.Проектът се реализира на територията на Община Сливен.
Община Сливен е бенефициент по договор BG05M9OP001-2.002-0206-C001 „Подкрепа и разширяване на дейността за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда на Звено за социални услуги „Домашен помощник” към Домашен Социален патронаж, град Сливен”. Проектът се финансира от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.
Добави коментар