Учредиха Клуб „Маркетинг“ в ПУ „Паисий Хилендарски“

17:50, 19 ное 16 25 576 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Клуб „Маркетинг“ бе учреден в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ по време на Националната научно-практическа маркетингова конференция на Катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към Факултета по икономически и социални науки (ФИСН). С основаването на клуба се цели осъществяване на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа на клуба извън научно-образователните структури. Ще се търсят и контакти с  различни институции и организации и с маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, обясниха от висшето училище.

Националната научно-практическа маркетингова конференция бе под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, превъплъщения, визии“, а поводът за провеждането й бе 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг, който и на тази преклонна възраст остава автор на най-вдъхновяващите трудове с практическо приложение. Преди него учените представят анатомията на пазара. Котлър изгражда физиологията, подчерта в пленарния си доклад председателят на организационния комитет на конференцията и неин основен инициатор доц. д-р Велин Станев.

Той представи професионалния път на Филип Котлър, преплетен изцяло с развитието и възхода на маркетинга, особено предвид факта, че трудът му „Управление на маркетинга“ е основно учебно помагало почти 50 години в цял свят, както и база за формиране на учебната дисциплина по маркетинг.

Общо 22 доклада бяха представени в рамките на форума, като организаторите отчетоха силно присъствие на възпитаници на Пловдивската алма матер и УНСС. Материалите бяха посветени на потребителското поведение,  интегрираните маркетингови комуникации, маркетинговия мениджмънт, новите маркетингови измерения. Сред представените теми бяха: „Политическият брандинг и услугата да бъдеш управляван“ на докторанта Любомир Стойчев и доц. д-р Теофана Димитрова от ФИСН. Стойчев се включи и с доклада си „Концептуален модел за управление на връзките с обществеността“.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама