“Топлофикация“ ще обезщети потърпевшите си клиенти със символичните 20-30 лв.

17:33, 16 фев 17 25 302 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Скандалното общинско дружество “Топлофикация София“ АД, което остави без парно и топла вода десетки хиляди софиянци за близо седмица по средата на лютата зима, е разчело да компенсира потърпевшите си клиенти със символичните 20 до 30 лв. на абонат, стана известно днес от изявление на Боян Паунов, директор Дирекция "Дялово разпределение" в "Топлофикация-София" началото ще обезщети потърпевшите си клиенти със символичните 20-30 лв.

Над 104 хиляди софиянци, които са били без парно и топла вода повече от два дни заради аварията с парното в началото на месеца, ще получат неустойки от "Топлофикация-София".

Освен премахване на дните без топлоподаване, на тези абонати дружеството ще дължи и компенсация под форма на намаляване на сумите по фактурите за парно и топла вода за м.февруари, които засегнатите софиянци ще получат след 15 март.

Сметките ще са средно с около 20-30 лева по-ниски заради приспаднатите дни и прихваната неустойка. Отстъпката ще е различна, според месечната сметка на дадения абонат и продължителността, в която е нямал парно или е било нарушено топлоподаването. Хората, които са били без парно или то е било нарушено до 48 часа, няма да плащат за дните, в които са били без топлоподаване. От дружеството уточниха, че засегнатите абонати не е необходимо да подават жалби, тъй като аварията е констатирана и доказана.

От изявлението на „Топлофикация“ не стана ясно обаче как ще компенсират хората, които в резултат на тази авария са натрупали огромни сметки за ток.

От Федерацията на потребителите в България пък заявиха днес, че неустойките са скандално ниски и ще обмислят как да реагират на тези действия на дружеството-монополист.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама