Бургаска болница анкетира изписваните пациенти за нередности

12:02, 23 фев 17 25 429 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Анкета при изписването на пациентите и специален имейл за сигнали при нередности, които ще се проверяват в срок от 4 дни. Това са само малка част от стъпките, които ръководството на УМБАЛ Бургас предприема, за да подобри комуникацията на медиците с болните, съобщиха от здравното заведение.

„Всеки пациент при изписването си ще има възможност да попълни напълно анонимно анкета. В нея той може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него”, казва изпълнителният директор на болницата Мирослав Обрейков.

В анкетата пациентите ще могат да оставят и своите предложения с какво грижите за тях могат да бъдат подобрени. Името на пациента, попълнил анкетата, остава тайна, защото тя ще се сгъва и пуска от него в специална кутия на централната регистратура. Информацията периодично ще се обработва и ще служи за анализ на работата в различните отделения.

Освен това болницата създаде и специален имейл за сигнали при нередности: [email protected]. На всички оплаквания, изпращани на него, ще се реагира и отговаря в рамките на 4 работни дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си. Това ще помогне за активния диалог при разрешаването на различните казуси.

Първата стъпка по подобряване на обслужването в здравното заведение беше с откриването на новата регистратура, която пряко насочва пациентите към съответните лекари. Допреди месец те трябваше да се редят пред Противошоковата зала и да обикалят от кабинет на кабинет.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама